door Carl » ma apr 08, 2013 10:29 pm
Toen ik m'n F een half jaar had was er duidelijk werk aan de winkel op het gebied van wegligging.
Na veel oplossingen en eliminaties is er al veel verbeterd.
Nochtans heb ik nog altijd een erg fout gevoel bij oneffenheden in de weg. De minste spoorvorming geeft het resultaat of er 200 km/u zijwind staat, gladde baan geeft meestal geen problemen.
Wat zijn jullie ervaringen met spoorvorming op de autostrade? De trajecten die ik bedoel doe ik ook regelmatig met de daily, en daar wordt ik de problemen niet gewaar.
Voor de Nederlanders : dit fenomen kennen jullie niet echt, bij jullie liggen de grachten aan weerskanten van de baan, ik bedoel met spoorvorming de twee "grachten" op maat van de spoorbreedte van een flinke vrachtwagen in België.
Sommige stukken hier in Antwerpen hebben er overdreven last van en er zijn plaatsen waar er een verschil is van minstens 5 cm tussen de "gracht" en het midden van de baan.
Laatst bijgewerkt door 1 op
Carl, in totaal 0 keer bewerkt.
MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
todo: genoeg voor de volgende jaren .
Save nature ! Drive a GREEN car!