








crazywolf schreefColonZe zijn wel degelijk anders ja....
Persoonlijk vind ik ze TE hard... vind dat de wagen durft te springen op slechte wegen.... vlakke tarmac heeft hij meer grip maar als je een heuveltje raakt dan is het precies of je springt.



D.B.C. schreefColonIk ken ze, bij de Mac omhoog en dan rechtsDie zijn idd al een tijdje weg ja en zo zijn er meerdere plekken.



Powerman schreefColonheb ooit een setje trophy schokbrekers voor mezelf aangeschaft maar toen ik over de Biltstein schokbrekers las heb ik ze door verkocht aan Bruno.
Ben blij dat hij er zo tevreden over is.

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.