




Thomas schreefColonWat is de voorkeur Snel of Mooi?


Kasper schreefColon@ Demor.
Kom jij door Veghel?
Noem dan maar een tijd, zijn we alvast met twee.
??? ( ligt aan m'n amnesie he 

GhostRider schreefColonNa ff terugkijken.... vorig jaar was het schema als volgt.
08.00 uur in Dordrecht, bij Mercure hotel.
08:30 aan de Wouwse Tol.
Doen we dat dit keer weer zo?
Hoor wel. Greetz.
Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.