de mgtf die ik onderhanden neem schakelt niet echt soepel door alle versnellingen,
ik vind dat er veel vrije slag in de pook zit.
toch zeker vergeleken met mijn eigen ZS 180 die snaarstrak schakeld
klik
klik












Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.