Zoals jullie misschien al hebben gelezen op mijn 'project' pagina heb ik tellerplaten gewisseld. Heel de unit eruit, blablabla. Natuurlijk ook de tellerwijzers los gehaald.
Die van de snelheid en toeren kwamen los zonder 'het pinnetje' (begrijpen jullie wat ik bedoel?)
Bij het terug zetten kon je deze ook zo weer terugzetten op dat pinnetje en het was nog werkend ook (behalve dat de snelheid bij stilstand op 30 stond, maar is al verholpen
Nu kwamen de wijzers van de motortemperatuur en tankinhoud los INCLUSIEF pinnetje. Ik heb ze alle 4 op dezelfde wijze los gehaald, maar het was dus 2 om 2 (met en zonder pin). Ik had het idee dat dit zo hoorde. Bij het terugzetten MET pinnetje ging het ontzettend lastig terug. Hard duwen was nog steeds niet de oplossing en uiteindelijk bleven ze hangen na 100x proberen. Op hoop van zegen de tellerunit (voor de 3e x!
) terug gezet. Waar ik al bang voor was gebeurde ook...of juist niet! De motortemperatuur en tankinhoud worden niet meer weergegeven, de wijzers blijven hangen op de manier dat ik ze er ook in geklikt had.
Wat is hier het probleem of wat heb ik fout gedaan?!
Ondersteunend wat foto's:

Hier zijn ze er met pin en al uit:



