camiel456 schreefColon20 min ja,voor mij gratis omdat ik ook lid ben van mg car club holland.
Miss kun je er 2 keer 20 min van maken bruno?
Dat is maar 1 sessie hoor Camiel, die zal in het lunch slot vallen. Dat is wel de leukste sessie omdat het dan 100% MG is

Daarnaast kun je aan het einde van de dag een aantal sessie achter elkaar boeken. Dat is leuk, want dan kun je doorrijden zonder te pitten.
Bruno, natuurlijk is de racer welkom, hij is Engels. Er staat van alles tijdens die sessies, Elises, TVR`s, Jaguars, etc.
Ik zeg doen, top dag, bekijks en gezellig. Toegegeven, 40 euro is wel aan de prix (het wordt ieder jaar duurder...) maar dit is eens in het jaar en karten is ook niet goedkoop. Ik ga zeker filmpjes maken en wil je graag op video zetten en dan op YouTube.
Doen!
Regel je gratis toegang via 402 op de bovenstaande site en een gratis parkeer kaart.
Ik zie er naar uit. Morgen op Midland circuit een time trial, moet ik mijn beker verdedigen van vorig jaar.
Komt allen naar Zandvoort 12 Mei.
http://www.402automotive.com/site/nieuws/20098987.html 
Het was de MGF Trophy 160,
Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen:
Youtube kanaal 1 en
Youtube kanaal 2