door The_Ripper » ma feb 18, 2013 12:19 pm
Begrijpelijk, maar is toch redelijk geld. Als ik geen powerfilter had had ik die zeker ook gekocht, maar er zit er al 1 op, en daarnaast heb ik dus nog een K&N liggen. In mijn ogen niet rendabel om dan (voor mij) nog een redelijk bedrag te investeren in NOG een powerfilter, vooral als die 2 die ik al heb ook zo kunnen presteren qua geluid e.d.
Ik bedoel eigelijk: maakt het uit als de filter bijvoorbeeld korter is (qua lucht opzuigen e.d.), dat de motor daardoor niet sneller te warm zou worden. Qua pasvorm kom ik er wel uit, en een pk meer of minder kan ik niet van wakker liggen.
MG-F Antraciete 1997 met Trophy 160 blok, TF omgebouwd (int. + exter.)
Mods: Milltek quad uitlaat, Spacers, 17" Evolution, Seat Leon splitter, Xenon, K&N filter, Ground Zero underseat subwoofer + versterker, Sparco versn. pook, LED's, Alcantara raamstijlen, Carbon achterklep + raamstijlen
Daily: Mini Cooper S JCW 211pk, GP onderstel + Bastuck RVS Exhaust