Ik hoor graag ervaringen over het gebruik van zo'n hoes.....






TF 135 Elegance / Midget


Heb dat ooit eens meegemaakt, een auto die ca. 6 weken buiten had gestaan tijdens strenge kou. Dikke laag bevroren sneeuw en vooral ijs zat er enorm vast op. Kwartier staan krabben en nog maar ca. 30x30cm vrij zicht door de voorruit, zijruiten ging iets makkelijker. Toen maar gaan rijden om hem 'van binnenuit' te laten ontdooien. Bij het tanktstation vroegen ze met wat voor snowmobile ik op pad was...Elly schreefColonWat je schijft over dat de auto niet vaak opwarmt wanneer je er niet veel mee rijdt klinkt inderdaad logisch. Dan is het beter om het boeltje droog te houden.
TF 135 Elegance / Midget

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.