door Demor » vr maart 26, 2004 10:27 am
Ik ben Producer / sound enigineer, en wij krijgen bij ons in de studio erg vaak mensen met gitaar of bas versterkers met dezelfde problemen.
Als een speaker of zijn huis waar hij in zit een eigen resonatie hebben dan "killed" of "boost" die frequentie vaak het geluid in hetzelfde gebied.
Mijn oplossingen zijn daarentegen wel EHBO oplossingen, er gaat niet boven een speaker met een gietijzeren frame.
Dynamat zegt me niets, maar als dat zo duur is kun je toch net zo makkelijk bij de lokale bouwmarkt een zacht materiaal halen wat hetzelfde doet. Het is zowiezo zaak dat je alle andere zaken eerst stil maakt zoals de raam-scharen, die trillen ook als een gek.
K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.