door Carl » di feb 05, 2013 12:25 am
Ondertussen een aansluitschema gevonden, de zoemer kan aangestuurd worden door de 5aS. Zeer waarschijnlijk gebeurt dat met een pull down configuratie, zodat het simpel is de zoemer voor andere doelen te (dixit remco : mis)bruiken.
Het is niet de bedoeling voor elke scheet een lichtje te maken, maar ik zou het erg fijn vinden om dezelfde zoemer multifunctioneel te kunnen inzetten : het te laag worden van het koelvloeistofniveau is niet zo'n minor cause, toch?
En wie heeft al niet eens rond gereden met een open achterklep ? En zijn er nu echt geen mensen die al eens zijn stilgevallen omdat ze hun benzinemeter niet constant hebben gecontroleerd ?
Enfin : ik ben aan de slag gegaan met Tina - TI (een simulatieprogramma op basis van Pspice) en heb al wel zowat ideetjes om een additional ECU-tje te maken dat zowat ontbrekende dingen aanpakt
een prima winterprojectje dat al wat jaren aansleept ....
PS : Wanneer spreken we eens af Remco? Ik wil nu echt die MGA wel eens bekijken

MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
todo: genoeg voor de volgende jaren .
Save nature ! Drive a GREEN car!