Het meeste is op maar er staan nog vele goedkope onderdelen.
http://www.paulsparts.nl
In deze nieuwsbrief willen wij u op de hoogte stellen van de sluiting van onze webwinkel. Door de crisis die ons allen raakt is het voor ons helaas niet meer mogelijk de webwinkel aan te houden, de kosten hiervan zijn te hoog en dit zou betekenen dat wij onze prijzen dermate dienen te verhogen dat wij u niet meer kunnen voorzien in onderdelen tegen een betaalbare prijs. Daarom hebben wij besloten om de webwinkel definitief te gaan sluiten. Wij zullen eenmalig alle voorradige produkten in onze webwinkel tegen "opheffingsprijzen" aanbieden. Dit is een eenmalige aktie en wij adviseren u goed te kijken of er niet iets van uw gading tussen zit.
Let op; de prijzen zijn veelal beneden onze inkoopprijs dus grijp uw kans!
Hoe profiteert u van de opheffingsuitverkoop?
U als klant van Paul's Parts krijgt uiteraard voorrang op deze uitverkoop; wij stellen u gedurende 1 week in de gelegenheid als eerste te profiteren voordat wij de opheffing in de webwinkel zelf bekendmaken.
vult in het veld "waardeboncode" de tekst "OPHEFFINGSUITVERKOOP" in, u ziet direct uw voordeel in beeld,
