09:00 uur : telefoontje: afkeur op de voorbanden
karkas kwam bij beide aan de binnenkant naar buiten.
Gelukkig had ik mun winterbanden nog thuis en heb ze maar gelijk er onder laten leggen.
Nu nog een keuze zien te maken voor 4 nieuwe van
?? Merk (advies is welkom)Was afgelopen zondag al in Houten aan het zoeken naar een "volle" kat, gezien
die van mij leeg is en bang dat ie niet door de keuring zou komen.
Gisteren toch maar even een flesje wynns in de benzinetank gedaan.
Alle kleine beetjes helpen !!
Vanmiddag heb ik hem weer opgehaald en gevraagd hoe de metingen waren en of deze
erg af weken van de norm.
Reactie: helemaal niets aan de hand, metingen waren helemaal ok.
Zo zie je maar weer. Mijn angst was ongegrond en de rekening laag !!




