


Ik heb geen idee waar het afgebroken is, ik kan onder de auto niets opmerkelijks zien. Iemand een idee?




















Carl schreefColon.....
Stefke heeft iets gelijkaardig gehad, maar uiteindelijk met slechter gevolg.
De distributieriem was toen geperforeerd door een boutje!
Vervangen van alles liep goed, maar niet vervangen van de spanrol of monteren van én met productiefout ofzoiets had een complete katastrofe tot gevolg. (motor volledig scrap)



Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.