door Bruno » vr maart 26, 2004 3:01 am
Stabiliteit zou ook eens met rijhoogte, slijtage van banden, en ja zelfs met uitlijning (daar gaan we weer) te maken kunnen hebben, wat niet wegneemt dat de bushes aan vervanging toe zouden kunnen zijn.
Over het tikken kan weinig gezegd worden, daar voor een diagnose het moet gehoord kunnen worden. T'zou zelfs het frame van de softtop kunnen zijn bv. of nog duizend en één andere dingen, die zelfs niets te maken hebben met uw zogenaamd stabiliteits probleem.
Misschien is de oorzaak van het getik en slechte weggedrag te wijten aan een kapotte "stuurchap" (of hoe schrijft men dat), en situeert het zich aldusdanig niet achteraan maar vooraan. Heb je speling op één van de voorwielen, als je de wagen vooraan opkrikt ?
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer