20.-22.9.2013: 2de Niederrhein-Tour
  • Avatar gebruiker
    Mykel
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 168
    GeregistreerdCOLON vr jul 22, 2011 11:39 pm
    WoonplaatsCOLON Schwalmtal (Duitsland)

    20.-22.9.2013: 2de Niederrhein-Tour

    door Mykel » do jan 03, 2013 1:00 am

    Tadaa, de web site voor de Niederrhein-Tour is nu min of meer klaar, en voor 2012 heb ik alle kaarten en elke foto-galerien online gesteld.

    Registreren voor 2013 is op dit moment nog niet mogelijk, als mij noch niet alle details bekend zijn, bijv. is nog niet zeker, welke hotel wij kunnen gebruik van maken. Maar dit is wel klaar tot einde Januari.

    Hier is de link.
    MGF: bouwj 1997, 290tkm (!), BRG HAM, zwart leer
    MGTF: bouwj. 2004, rechtsstuur, Monogram Spectre, zwart leer, Chrome en Sports Pack
  • Avatar gebruiker
    Mykel
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 168
    GeregistreerdCOLON vr jul 22, 2011 11:39 pm
    WoonplaatsCOLON Schwalmtal (Duitsland)

    Re: 20.-22.9.2013: 2de Niederrhein-Tour

    door Mykel » zo jan 13, 2013 10:52 pm

    Tadaa, de registratie is nu online bereikbaar! Jammer moest ik het datum wijzigen, als het geplande weekend niet mogelijk was te boeken in het hotel. Zo is de 2de Niederrhein Tour nu vanaf 20 tot 22 September opgezet.

    Registreer je straks, als er weinig kamers zijn.

    Groet
    Mykel
    MGF: bouwj 1997, 290tkm (!), BRG HAM, zwart leer
    MGTF: bouwj. 2004, rechtsstuur, Monogram Spectre, zwart leer, Chrome en Sports Pack
  • Avatar gebruiker
    colintf
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 248
    GeregistreerdCOLON do jan 15, 2009 8:32 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    Re: 20.-22.9.2013: 2de Niederrhein-Tour

    door colintf » ma jan 14, 2013 8:09 pm

    looking forward to it Mykel thumbsup
    colintf
    Colin Murrell
    MG TF160, ZT260SE, ZS115+ (also Dad's '47 TC)

    ZT260 vin 00242 - Probably the only 260 to have driven the full Le Mans circuit? See Avatar picture!
    MG Car Club Z Register V8 ZT Rep.
    MG Car Club MGF Register Regional Rep for Devon & Cornwall and Cotswold Regions.
    MGCC MGF Register International Liaison Rep

    http://www.mgfregister.org/

    http://www.two-sixties.com/main.htm
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    Re: 20.-22.9.2013: 2de Niederrhein-Tour

    door Rob » ma jan 14, 2013 9:09 pm

    Jammer Mykel, deze ga ik ook weer missen, 22-9 vertrekken wij op vakantie.
  • Avatar gebruiker
    Mykel
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 168
    GeregistreerdCOLON vr jul 22, 2011 11:39 pm
    WoonplaatsCOLON Schwalmtal (Duitsland)

    Re: 20.-22.9.2013: 2de Niederrhein-Tour

    door Mykel » zo jan 20, 2013 8:42 pm

    Ik mag graag even een updatje van de geregistreerden lijst posten:

    1 Steffi & Colin - MG TF 135 MY2005 (BRG)
    2 Dieter & Rosi - MGF Mk1 (Platinum Silver)
    3 Sven & Verena - MG TF 135 (BRG)
    4 Charles - MGF 75th Anniversary (Mulberry)
    5 Adrian & Dawn - MG TF 80th Anniversary (Pearl Black)
    6 Markus & Maike - MGF Mk1 (BRG)
    7 Herbie - MGF Mk1 (Nightfire Red)
    8 Bernd & Barbara - MGF 75th Anniversary (Platinum Silver)
    9 John & Lyn - MG TF 135 (Oceana Blue)
    10 Stuart - MGF Trophy (Trophy Yellow)
    11 Dave & Rhona - MG TF 160 (Monogram Shot Silk)

    ... en wij met onze twee MGs (MGF in BRG en TF in Monogram Spectre)

    Er zijn nog twee dubbel kamers verkrijgbaar, maar er natuurlijk ook mogelijk, slechts voor een lekker dagje uit allen de zaterdag of zondag mee te rijden... Rob, dit kan dan toch ook voor jou en Elena werken, denk ik? Vertrek op zaterdag is tegen 10 uur morgens, ik denk dat wij terug komen naar de hotel rondom 18.30. Goch-Kessel is 120 km (1 u) van Sittard.
    MGF: bouwj 1997, 290tkm (!), BRG HAM, zwart leer
    MGTF: bouwj. 2004, rechtsstuur, Monogram Spectre, zwart leer, Chrome en Sports Pack
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    Re: 20.-22.9.2013: 2de Niederrhein-Tour

    door Rob » ma jan 21, 2013 10:49 pm

    @Mykel, heel verleidelijke suggestie en ik persoonlijk zou hier best voor te porren zijn maar jij hebt Elena nog nooit twee dagen voor een vakantie meegemaakt. Alles moet gechecked en gepakt en weer uitgepakt en weer ingepakt en gecontroleerd en weer uitgepakt etc etc etc.
    Dus dat gaat echt niet lukken, daarbij komt nog dat het met mijn werk niet zo goed uitkomt.
    Maar je kunt tijdens de London Spring tour natuurlijk altijd proberen haar op andere gedachten te brengen. Mocht dat niet lukken dan is er nog de TDL voor een nieuwe poging. :lol: :lol:
  • Avatar gebruiker
    Mykel
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 168
    GeregistreerdCOLON vr jul 22, 2011 11:39 pm
    WoonplaatsCOLON Schwalmtal (Duitsland)

    Re: 20.-22.9.2013: 2de Niederrhein-Tour

    door Mykel » do jan 31, 2013 6:54 pm

    Zo, leve vrienden,

    de registratie voor de 2de Niederrhein-Tour is nu DICHT. Op één kamer na is het hotel complet, en de laatste (dubbel) is gereserveerd voor enige, die nog nooit zeker kunnen zeggen alsof het werkt met de datum.

    Een dagje meerijden of ook beide met eigen overnachting (bijv. als je uit de buurt komt) is al wel mogelijk en graag gezien! Aanmeldingen hiervoor altijd nog op de bekende website:

    http://www.mgf-tours.de/?2._Niederrhein ... gistration
    MGF: bouwj 1997, 290tkm (!), BRG HAM, zwart leer
    MGTF: bouwj. 2004, rechtsstuur, Monogram Spectre, zwart leer, Chrome en Sports Pack
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: 20.-22.9.2013: 2de Niederrhein-Tour

    door luigi1515 » vr maart 15, 2013 12:08 pm

    Hoi Mykel,

    Kan je wat meer informatie geven over de route op zaterdag / zondag.
    Ik denk dan aan vertrek- en aankomstplaatsen + vertrektijden s'morgens.

    Groet,
    Luuk
  • Avatar gebruiker
    Mykel
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 168
    GeregistreerdCOLON vr jul 22, 2011 11:39 pm
    WoonplaatsCOLON Schwalmtal (Duitsland)

    Re: 20.-22.9.2013: 2de Niederrhein-Tour

    door Mykel » vr maart 15, 2013 4:14 pm

    Natuurlijk kan dat :D

    Basis is opgezet in Kessel (Goch), een stukje over de grens nabij Gennep. Vertrek is zowat rondom 10:30 zaterdags en zondags. Op Zaterdag is de retour naar Kessel tegen 18:30, de aankomstplaats voor Zondag is nog n verrassing, maar er is meer of min 40 kilometers van Waalwijk. Ik dank dat wij daar opslaan voor tea time :lol:
    MGF: bouwj 1997, 290tkm (!), BRG HAM, zwart leer
    MGTF: bouwj. 2004, rechtsstuur, Monogram Spectre, zwart leer, Chrome en Sports Pack
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: 20.-22.9.2013: 2de Niederrhein-Tour

    door luigi1515 » vr maart 15, 2013 4:55 pm

    Hey Mykel,

    Ich versuche es kurz auf Deutsch und ich hoffe, Sie verstehen mir.

    Ich habe mir der Link gut angeschaut und dass sieht alles super aus. Ich wohne in der nähe von Kessel und Goch ist auch nicht weit weg.

    Wenn ich es richtig verstehe, ist es kein Problem, nur Samstag mit zu fahren? Ich nehme an, dass wir uns dann um (sag ungefähr) 10 Uhr in Goch treffen?

    Und am ende der Tag, fahren Sie allen wieder zurück zum Hotel in Goch, oder gibt es ’Abendessen’ in Kessel?

    Luuk
  • Avatar gebruiker
    Mykel
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 168
    GeregistreerdCOLON vr jul 22, 2011 11:39 pm
    WoonplaatsCOLON Schwalmtal (Duitsland)

    Re: 20.-22.9.2013: 2de Niederrhein-Tour

    door Mykel » zo maart 17, 2013 9:41 pm

    Hi Luuk,

    danke dass du auf deutsch geschrieben hast, das kannst du besser als ich niederländisch :mrgreen: :oops:

    Maar de basis voor de Niederrhein-Tour is niet in Kessel aan de Maas, er is ook nog een Gochse wijk genaamd Kessel. Dit is zo'n 90-100 km van Roermond. Op zaterdag zullen wij tegen 10:00-10:30 vertrekken. Er is een individuele rit volgens een roadbook met verschillende toeristische stops op weg. De aankomst (in hetzelfde Kesselse hotel) is s'avonds rondom 18:30. Dan gaan wij dineren in het restaurant naast de hotel.

    Op zondag is de vertrek ook tegen 10:00 uur, wij rijden dan als een convoi naar de "surprise destination".

    Aanmeldingen a.u.b. via de website.
    MGF: bouwj 1997, 290tkm (!), BRG HAM, zwart leer
    MGTF: bouwj. 2004, rechtsstuur, Monogram Spectre, zwart leer, Chrome en Sports Pack
  • Gekkie25
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 104
    GeregistreerdCOLON zo maart 10, 2013 11:28 pm
    WoonplaatsCOLON Woonplaats invullen aub

    Re: 20.-22.9.2013: 2de Niederrhein-Tour

    door Gekkie25 » zo maart 17, 2013 11:05 pm

    Ziet er wel heel erg gaaf uit!
    Tot wanneer kun je inschrijven want dan kan ik eens kijken of ik mijn 23ste verjaardag 22 september in Duitsland kan vieren
    Leuk initiatief!
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: 20.-22.9.2013: 2de Niederrhein-Tour

    door luigi1515 » di maart 19, 2013 8:11 pm

    Hier bestaat ook zeker interesse. Zou je nog even de uiterlijke datum van inschrijving kunnen doorgeven? Dan ben ik voorzien van alle informatie die ik nodig heb thumbsup
  • Avatar gebruiker
    Mykel
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 168
    GeregistreerdCOLON vr jul 22, 2011 11:39 pm
    WoonplaatsCOLON Schwalmtal (Duitsland)

    Re: 20.-22.9.2013: 2de Niederrhein-Tour

    door Mykel » wo maart 20, 2013 1:08 pm

    Dit mag wel werken tot augustus, er is geen haast bij.
    MGF: bouwj 1997, 290tkm (!), BRG HAM, zwart leer
    MGTF: bouwj. 2004, rechtsstuur, Monogram Spectre, zwart leer, Chrome en Sports Pack
  • Avatar gebruiker
    The_Ripper
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 497
    GeregistreerdCOLON di aug 07, 2012 10:22 am
    WoonplaatsCOLON Hendrik-Ido-Ambacht

    Re: 20.-22.9.2013: 2de Niederrhein-Tour

    door The_Ripper » ma apr 08, 2013 1:19 pm

    Ik denk dat ik alleen de zaterdag mee kan gaan rijden... Zal dit iets later deze maand kunnen bevestigen.
    MG-F Antraciete 1997 met Trophy 160 blok, TF omgebouwd (int. + exter.)
    Mods: Milltek quad uitlaat, Spacers, 17" Evolution, Seat Leon splitter, Xenon, K&N filter, Ground Zero underseat subwoofer + versterker, Sparco versn. pook, LED's, Alcantara raamstijlen, Carbon achterklep + raamstijlen

    Daily: Mini Cooper S JCW 211pk, GP onderstel + Bastuck RVS Exhaust

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten