Het lijkt wel alsof deze te warm gewassen is, of in te warme regen rondgereden heeft,
als ik hem wil sluiten lijkt het wel dat de softtop 15cm te kort is.ik kreeg het alleen
gesloten door eerst van voor te vergrendelen en daarna pas achter met de 5 klemmen te sluiten.
(omdat ik achter meer kracht kan zetten,verdelen.)
iemand die mij kan vertellen,eventueel met beeldmateriaal hoe ik de softtop kan afstellen zodat het toch
iets beter gaat,zodat ik 'm normaal kan sluiten.
en
alvast bedankt voor de meedenkers
en voor alle nog prettige eindejaarsfeesten.



