door Sander » zo dec 09, 2012 9:59 am
Je mag de F niet uit zijn veren tillen bij het op de uit lijn bank zetten. Doe je dat wel moet je hem 12 uur laten staan. Tegenwoordig laat ik heb uitlijnen met mezelf erin en ik hou zelf het stuur in het midden. Dan zouden de potmeters op de kolom verlopen kunnen zijn waardoor hij je stuur altijd 1 kant op duwd. Dit controleer je door de f aan de voorkant op te krikken aan beide kanten, het stuur in het midden zetten en de wagen te starten. Draait het stuur uit zichzelf naar 1 kant moet je het daar zoeken.
Building >200BHP K-series