Daarmee moet het relais of voeding gerelateerd zijn en zijn de schakelaars uitgesloten. Gezien het gedrag moest het eigenlijk wel een los/slecht contact zijn. Omdat de lichten het steeds weer deden als ik thuis was kon ik er niet echt wat mee. Gelukkig is het probleem nu snel erger geworden en vandaag heb ik het weten op te lossen. Nadat ik de zekeringen kast demonteerde (2 moertjes) viel er aan de achterzijde meteen een stekker uit. Terug vast geklikt en probleem opgelost.
Ik dacht ik rapporteer het hier even, wellicht is iemand er in de toekomst mee geholpen.



