Dit zal dan wel helpen.
Je ziet dat er, buiten die in het passagierscompartiment, meerdere zekeringen in het spel zijn en dat je wellicht ook nog kunt zien of de aarde eraf kan. (Let er wel op dat bij een check met de T4 er altijd foutmeldingen komen en waarschuw daar de mensen voor die er dan mee bezig gaan.)
In theorie zal het gewoon moeten kunnen, immers een auto moet normaal kunnen remmen bij een storing in het ABS signaal. Maar anders dan bij bijvoorbeeld het uitschakelen van de stuurbekrachtiging heb ik nog niet veel gelezen over het uitschakelen van de ABS. Geen idee hoe ze dit bij een cup-car doen.
Om het mooi te doen zou je per wiel een relais kunnen plaatsen, met een bypass om het ABS lampje uit te schakelen. Vergelijk de schakelingen van de EPAS override switch.