Even een vraagje (en niet komen met de opmerking "zoekfunctie" want iedereen hier weet als je zoekt naar remmen dat je dan 26 miljoen topics krijgt over trophy's AP's etc etc... ook leuk....maar ik moet NU nieuwe remmen...
Welke remmen zijn aan te raden op de achteras. Geen racing grade maar gewoon goedenietpiependenietfadendebinnentweekeervanhonderdtwintignaarvijftigkilometerperuurbetrouwbare remmen. Bij voorkeur ( zoals het een NLer betaamt ) goedkoop via ebay of zo. Welke leverancier is daar te vertrouwen?
Groeten,
Lars


