door remcow » wo nov 14, 2012 9:59 am
Goeiemorgen,
Volgende week wil ik mijn distributie compleet vervangen, tandriem spanner/spanrol en waterpomp,
nu heb ik daar 2 vragen over,
1. de auto is van april 98, is dat nog met een handmatige spanner?
2. de koelvloeistof gaat er natuurlijk ook allemaal uit, er zit nu groen in, kan ik die vervangen voor de roze g12+ ?
alvast dank voor jullie expertise!
MG-F Tahiti Blue 1998 117000km, Xenon kit 4300k,
Rover 200 1.6 Eaton CVT Nightfire red
Toyota Auris TS,Medium Grey