










ErikB schreefColonAls er iets mis is met de thermostaat (bvb. constant geopend, of gewoon weggehaald (!)), zal de temperatuur sneller stijgen als je geen rijwind door de radiator laat gaan.

Sander schreefColonZeker als hij zelfs daalt is het zeker een kapot/geblokkeerd thermostaat of heeft de vorige eigenaar het thermostaat verwijdert.



Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.