Maar laat er mijn geluk en trots om mijn autoke zeker niet door vergallen !
Nog 9x slapen en we vertrekken ermee op vakantie , Hmmm lekker !!
Eén bedenkingske : waar laat ik mijn meestal veelvuldige bagage
Sorry out of topic





Martine schreefColon...waar laat ik mijn meestal veelvuldige bagage.....

?



Demor schreefColon... wij kregen dus: De tent, koelbox, tafel , stoelen, samsonite koffer/kleding ...... er toch "gewoon" in.
TF 135 Elegance / Midget

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.