door Kasper » za nov 03, 2012 4:30 pm
Een stukje hogere bandendruk is wel verstandig, 3bar is een uitgangspunt. Op blokken zetten kan ook, dat is wel bewerkelijker. Dat is wat gunstiger voor de lagers.
De batterij zal nu niet ontladen worden door lekstroompjes en verbruikers zoals de klok. In principe is het geen probleem om verder niets te doen en in het voorjaar gewoon te starten. (doe ik zelf zo met de C omdat ook ik geen stroom in de stalling heb) Op de F gebruik ik een nachtje de druppellader, puur voor het goede gevoel.
Is de auto vorstveilig, meestal geen probleem omdat koelvloeistof geschikt is voor lage temperaturen maar toevallig ruitenwisservloeistof aangelengd met water?
Softtop wel omhoog zetten, waarbij ik zelf ervoor kies om er geen spanning op te zetten.
Verder als er geen vocht in de stalling kan komen, liever geen kleed of hoes die het water tegenhoudt. Je loopt dan het risico dat vocht onder het doek blijft en dus bij de auto.
MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel