Motortje liep wel maar het geluid voorspelde een mankementje aan de overbrenging.
Ik heb nog geen tijd gehad het mechanisme uit te bouwen om te kijken of hier nog iets aan te herstellen is.
Maar wat ik vragen wou is of er hier mensen zijn die hetzelfde al eens gehad hebben. Valt hier nog iets aan te fixen of kan ik beter meteen op zoek naar een nieuwe "raamaandrijving" of "regulator"?



