door Bruno » do jul 28, 2005 7:57 pm
Ziet er in mijn ogen allemaal relatief goed uit. De schijven hebben wel al een beetje een rand, maar zijn nog niet echt in gegroeft IMO. Daar kan je dus nog wel even mee. De staat van de blokken kan ik op de foto niet goed zien, maar de schokdempers zijn in ieder geval aan vervanging toe. Misschien in één keer opteren voor het betere werk van Bilsteins ?
Andere opties zijn KONI, SPAX en TECHSPEED, maar ik zou dus de Bilsteins kiezen. Wat wel moet gezegd worden is dat het lekken van de schokdempers geen invloed uitoefent op het remgedrag van uw F.
Ben je echt niet tevreden over de remkracht, kan je dus Sanders raad opvolgen. Je kan, als je een rem upgrade kiest, deze eventueel aanvullen met een remservo steun; t'kost niks, en geeft echt wel een verschil in het gevoel in de "rempedaal-trap".
Succes
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer