door The_Ripper » vr okt 26, 2012 1:28 pm
Kasper schreefColonWaaruit maak je op dat het koelvloeistof is wat in de uitlaat zit? Als het daadwerkelijk koelvloeistof is, dan is dat geen goed teken.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet kan garanderen dat het koelvloeistof is, maar condens is na 5 min rijden toch wel uit je uitlaatsysteem dacht ik? Omdat voor dit probleem mijn koelvloeistofpeil ook al daalde, maar dat kan ook al beginnend probleem geweest zijn van bijvoorbeeld een kapotte dop natuurlijk...
Eerst moet ik ook mijn temperatuurmeter maken, die doet het niet...:$ maar d
ze sensoren zitten op lastige plaatsen verstopt geloof ik he? Ik heb namelijk nog geen idee waar deze oorzaak zit.
Gelukkig heb ik de auto niet nodig dus heb wel de tijd om wat te vogelen en de auto op deze manier beter te leren kennen, moet het alleen jammer genoeg wel op de oprit doen en daar werkt het weer niet echt meer bij mee...
MG-F Antraciete 1997 met Trophy 160 blok, TF omgebouwd (int. + exter.)
Mods: Milltek quad uitlaat, Spacers, 17" Evolution, Seat Leon splitter, Xenon, K&N filter, Ground Zero underseat subwoofer + versterker, Sparco versn. pook, LED's, Alcantara raamstijlen, Carbon achterklep + raamstijlen
Daily: Mini Cooper S JCW 211pk, GP onderstel + Bastuck RVS Exhaust