






Mykel schreefColonBedankt voor de verklaring, Kasper. Ik denk niet dat er mogelijk is een beetje van de betaalde tax terug te krijgen als je een auto naar het buitenland verkocht?

Wanneer een nieuwe auto (of een gebruikte in geval van invoer) in Nederland op kenteken wordt gezet, dan moet er BPM afgedragen worden. Het was altijd zo dat deze belasting in de staatskas terecht kwam en daar bleef. Dat is echter in 2006 veranderd. Auto's die een 1e tenaamstelling hebben vanaf 16 oktober 2006 komen in aanmerking voor gedeeltelijke teruggaaf van de betaalde BPM.

Mykel schreefColonOp dit moment ben ik op zoek naar een schade TF, als ik onderdelen nodig heb voor een LHD conversie.
Dit zijn 300 Euros meerder dan ik betaald heb voor mijn nieuwe TF, en dit is een Monogram met slechts 64 gebouwde exemplaren, grote AP remmen, 16" wielen en zonder elke schade..



Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.