


Bruno schreefColonT'kan de voorste fan zijn, of zelfs de engine bay fan. Hangt ervan af hoe warm het buiten is, en hoe hard je met de wagen reed.

Bruno schreefColonT'kan de voorste fan zijn, of zelfs de engine bay fan. Hangt ervan af hoe warm het buiten is, en hoe hard je met de wagen reed.
Zeer normaal dus.





Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.