door The_Ripper » di okt 02, 2012 7:35 pm
Als ik 2maal mijn op-slot-knopje indrukte activeerde ik het alarm (ook het alarmlampje ging dan knipperen ipv constant branden).
Nu gaat de auto wel gewoon op slot, maar als ik zeer kort erop nogmaals het sluit knopje indruk veranderd dit niks.
Waar zou ik de oplossing voor het probleem moeten zoeken? Ook mijn interieurverlichting gaat niet meer aan bij het openen van de deuren sinds ik alle interieurverlichting omgezet heb in LED verlichting, kan dit in verband staan of staat dit absoluut los van elkaar en heb ik per ongeluk een knopje omgezet van de verlichting?(mocht dat knopje bestaan op de mgF :p)
MG-F Antraciete 1997 met Trophy 160 blok, TF omgebouwd (int. + exter.)
Mods: Milltek quad uitlaat, Spacers, 17" Evolution, Seat Leon splitter, Xenon, K&N filter, Ground Zero underseat subwoofer + versterker, Sparco versn. pook, LED's, Alcantara raamstijlen, Carbon achterklep + raamstijlen
Daily: Mini Cooper S JCW 211pk, GP onderstel + Bastuck RVS Exhaust