Dat hangt bij mij sterk van de wagen F.
1) Met de Yaris kan ik niet hard rijden omdat de wagen daar niet toe uitnodigt. Hard rijden met de Yaris is 130. Terwijl hij toch perfect 180 loopt. (100pk)
2) De F wordt al wat sportiever gereden. Het is leuk om af en toe een stukje wat sportiever te rijden, maar ook naar het strand cruisen is ultiem.
3) De ZR is evil. Zeker na de chiptuning hangt hij enorm aan het gas. Een paar millimeter gaspedaal vertaald in een verslavende acceleratie waar je meer van wilt. Het is de meest lastige wagen die ik ooit heb gehad om je in te gedragen. Misschien ook omdat het een wolf in schaapskleren is, krijg je minder respect van mede weggebruikers, waardoor je sneller de behoefte hebt jezelf te bewijzen.
4) De Lotus is dubbel. Nodigt uit tot knallen, zoals de ZR, maar is ook super vet om rustig (exhibitionistisch) mee te cruisen, omdat de meeste medeweggebruikers je respecteren en waarderen en bijzonder vinden. Toen ik met een R8 reed werd ik omsingeld door golfjes met petjes en beschoten door blackberries. De (gele) Lotus trekt zwermen met kinderfietsjes aan. De R8 is een minimaal even bijzondere verschijning en trok evenveel aandacht maar het type aandacht daarin ervoer ik toch als een stuk negatiever.
En oja, 32
