BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1
nog maar eens een vraagje over drukopbouw
  • Avatar gebruiker
    gille
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1223
    GeregistreerdCOLON ma apr 18, 2011 10:16 pm
    WoonplaatsCOLON as limburg

    nog maar eens een vraagje over drukopbouw

    door gille » do sep 13, 2012 5:46 pm

    Zoals reeds ongeveer een jaar bezig is heb ik steeds teveel druk op mijn systeem,
    heb reeds alles vervangen, ttz hgf,waterpomp,thermostaat,inlaatcollector,radiator,
    nog eens de radiator,stop op expantievat (ook al 2x) etc...
    nu valt het mij eigelijk maar eerst op dat er steeds lucht op het circuit zit,en vooral en veel
    in de radiator,kan dit mischien toch duiden op een probleem met de radiator of de koelleiding
    hier naar toe??ik heb laatst de jiggle valv aan de motorblok(op de koelleiding) een overbrugt
    omdat deze bij hogere toeren steeds afsluit,maar ook dat bracht geen oplossing.
    ik dacht dat als er druk opgebouwd word in de motor en de jiggle valv steeds open is voor lucht
    deze dan automatisch in het expantievat zou komen en daar dan via overdrukklep wel zou verdwijnen
    maar zit daat toch precies een beetje fout??iemand nog ideeen???? :? :?
    mg f Trophy 160 2001 83.000km.
    emgeeke voor als het nat mag zijn.
    ford C max voor het winkelen
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: nog maar eens een vraagje over drukopbouw

    door Bruno » do sep 13, 2012 6:22 pm

    Ik zou wel even willen vragen, niet steeds een ander topic te opnenen over hetzelfde probleem, maar desnoods je ander topic(s) die hier over lopen, te "kicken". 3 tropics over hetzelfde probleem kan toch niet de bedoeling zijn als we dit forum een beetje overzichtelijk willen houden.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    Re: nog maar eens een vraagje over drukopbouw

    door Sander » vr sep 14, 2012 8:33 am

    Je moet eerst laten testen bij een garage met een sniffer of het uitlaatgassen zijn die erin zitten. Is dat zo moet de kop eraf.
    Building >200BHP K-series
BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten