Niet als Nanjing gaat samenwerken met SAIC, zoals in het bericht over de koop van MG-rover door Nanjing gesuggereerd wordt:
"There could still be some tie-up between the two Chinese firms. After all, earlier in the year when MG Rover and SAIC were having talks Nanjing had planned to be a joint partner in that."
http://mgf.mobitronics.net/viewtopic.php?t=1339
Zo'n samenwerking zal de zaak bespoedigen en het zijn tenslotte beide chinese bedrijven...
Wellicht is het zelfs min of meer een 'stunt' om de negatieve reacties mbt SAIC de kop in te drukken. Die zullen daardoor ook een moeilijkere onderhandelingspositite gehad hebben lijkt me. Nu kunnen ze simpel met een ander chinees bedrijf gaan samenwerken, geen engelsman of EU die daar nog iets aan kan doen...
Blijft jammer: het is geen engels merk meer en ik ben ook heel benieuwd of er dan nog kopers voor die modellen zijn. De praktijk zal dat moeten uitwijzen.
Maarre: dit onderwerp hoort hier eigenlijk niet
Dus: back on-topic !!!