Gister kom ik bij mn F aan, zie ik dus een hele plas koelvloeistof liggen
Reservoir weer bijgevuld en gaan rijden... hele dag zonder problemen en zonder lekken!
Nu kwam ik vandaag weer bij mn F en ja hoor, weer een plas koelvloeistof.
Uit het reservoir is ongeveer een kwart gelopen, dus hard gaat het niet, maar toch.
F op blokken gezet en gaan zoeken naar een lek maar kon helemaal niks vinden.
Hier druppelde het:

Het enige wat ik kon vinden leek er op dat de vloeistof tussen de kop en cilinders door kwam.

Dus veel frustratie, geen resultaat...
Ten slotte maak ik ook nog een nippel kapot:

Deze zit dus vast op die plastic unit waar 'injection' op staat.
Moet ik dan nu dus dat hele ding vervangen omdat er 1 nippeltje afbreek, CRAP!


