door John » zo jul 24, 2005 2:06 am
Ja klopt, heb ik niet vermeld omdat me dat hier niet relevant leek.
Heb het slangetje inderdaad netjes afgedopt met een kunststof dopje en die met tie-rap vastgezet en daarna met tape netjes dichtgemaakt.
Ik heb het onder de auto gedaan, direct bij de klep. Je kunt het ook in de motorruimte doen maar daar is lastiger bij te komen. Aangezien ik dit soort zaken weer graag origineel heb bij een keuring (pas over 2 jaar, maar ja) kan ik het op deze manier in 5 minuten weer in orde maken, vandaar deze oplossing.
"Het is daarom ook dat mensen met talent voor duiken geen duiker mogen worden"

TF 135 Elegance / Midget