door gijsvandulmen » za aug 25, 2012 5:37 pm
Hallo allemaal,
Met spijt ga ik toch mijn MG F te koop zetten. Hij heeft mij en mijn vriendin goed vermaakt in de afgelopen jaren, maar merken nu dat we er te weinig in rijden wegens het hebben van een leaseauto en dat hij beter bij iemand kan belanden die hem vaker zal rijden.
Het betreft een VVC met +/- 205000 op de kilometerteller. Heeft in de afgelopen twee jaar goed onderhoud gehad.
Afgelopen lente weer nieuwe APK erop gehad en vervaldatum is nu 14-06-2013. Hierbij is een fuseekogel vervangen en dat was het. Motorproblemen heb ik in de twee jaar dat we hem hebben nooit gehad. Volgens de vorige verkoper is hij gereviseerd bij 165000.... maar daar heb ik nooit papieren van gehad en weet zelf ook niet hoe ik dat kan controleren helaas.
De elektromotor van de ruitenwissers functioneert ook niet goed meer, deze is aan vervanging toe. Dit kan ik eventueel nog regelen.
Er zit een hardtop bij en ik heb ook nog de originele (licht beschadigde) VVC velgen liggen. Uiteraard is het een linksgestuurde auto.
Ik zit te denken aan een bedrag tussen de 2500 en 3000. Foto's in volgende reply.
Een proefrit of langskomen om hem te bekijken is altijd mogelijk.