Zondag 02.09.12 is er door de Duitse MG-Stammtisches Rheinland (Raum Köln) een dag tour door Bad Münstereifel Tour georganiseerd.
Iedereen die hieraan deel wilt nemen is natuurlijk van harte welkom.
Tot nu toe hebben ze 2 treffpunten afgesproken.
1.Is het Stammlokal in Frechen (DE) http://www.ringlok-lounge.de . Hier kan een ieder nog even bijtanken door bijv. (koffie, boodjes etc.) te consumeren. Omdat we vanaf daar al om 9.30 vertrekken richting Bad Münstereifel naar het start punt van de tour.
Daarom word geadviseerd voor alle ontbijters om 9.00 al in Frechen aanwezig te zijn.(Ze open daar speciaal eerder voor ons om 9.00).
2.Het andere treffpunt is voor alle uitslapers en de gene die liever rechtstreeks naar de Eifel rijd. Het treffpunt is in de buurt van Bad Münstereifel. En hier volgd de start van Tour rond 10.15 ( het word geadviseerd om 10.00 aan te treffen.)
Verdere info en details (Locatie beschrijving, tourstartpunt, verstrijk, pauzes etc.) word tijdig voor de rit door gegeven.
(Verder is achteraf nog een etentje bij een Griek gepland, dit is natuurlijk vrijblijvend en mocht je hieraan deel willen nemen dien je dit tijdig door te geven.)




