door The_Ripper » do aug 16, 2012 1:14 pm
Rob, bedankt, ben er zelf ook wel over te spreken. Smaken verschillen idd gelukkig en in mijn ogen kan deze mg de velgen best goed hebben. Ik moet wel zeggen dat ik stiekem wel aan het spieken ben naar OZ 35th anniversery spaakvelgen... Maar ik moet steek 4x100 hebben dus keus zat!
DBC: deze banden zaten erop bij de koop, vond het zonde om ze eraf te halen want profiel was nog goed, maat 185/35-17, duits getrokken aan de buitenkant. Komen zeer spoedig dikkere op, echt 0,0 comfort, dus geen aanrader. Welke maat heb jij?(en heb je daar een beetje veercomfort van, want ik voel elk oneffenheidje...)

MG-F Antraciete 1997 met Trophy 160 blok, TF omgebouwd (int. + exter.)
Mods: Milltek quad uitlaat, Spacers, 17" Evolution, Seat Leon splitter, Xenon, K&N filter, Ground Zero underseat subwoofer + versterker, Sparco versn. pook, LED's, Alcantara raamstijlen, Carbon achterklep + raamstijlen
Daily: Mini Cooper S JCW 211pk, GP onderstel + Bastuck RVS Exhaust