Zoals ik het altijd had begrepen had je alleen een 2.0, 1.8 G60 en een VR6 :S maar goed, ik ben sowieso anti VW

Ik heb nog nooit uit een benzine motor meer dan 10% winst zien komen door chiptuning als er geen turbo op zit.
Als je bedoelt dat je corrado sneller was met een 1.8 dan je MGF nu met een 1.8 denk ik dat er iets mis is. De 2.0 corrado had bij mijn weten een pk of 140 dus een 1.8 zal er zo'n 120 moeten doen. Je MG zou sneller moeten zijn. Mijn MG is een simpele MPI met een paar kleine "botlt-on" mods maar hij gaat als de wind. Ik heb er 220 mee gereden op de teller. Volgens de dynobank (ge-eikt, of hoe je het ook schrijft) zouden dit +- 210 echt km's per uur moeten zijn wat lang niet slecht is... De laatste stoplicht en snelweg races wijzen uit dat een "normale gezinswagen" onder de 150pk over het algemeen in het stof kan happen (je kunt op een site opzoeken aan hand van kentekens wat voor blok erin ligt

)
Anyway, wellicht dient de komende dynobank-rit uitkomst. Weet je meteen hoeveel pk's jouw f-je er van maakt