net mijn mg-f weer gekeurd en daar was natuurlijk niets mis mee , ik had afgelopen weekend al de stuurkogels vervangen en de remklauwen/blokken schoongemaakt.
nu het volgende in 2008 is volgens de garage waar ik de mg-f gekocht heeft de distributiesnaar vervangen, ik rijd ongeveer 3000 km per jaar met de mg, dus alleen voor de fun. nu vroeg de apk meester aan mij omdat hij even de distributiesnaar wilde checken hoe hij daar bij komt want deze snaar zit natuurlijk aan de rechterzijkant, ik vertelde hem dat je de gehele softkap er denk ik moet afhalen en dan kom je bij het motorblok.
vraag is dit juist dat als je de gehele kap eraf haalt je dan bij de distributiesnaar kan?
graag jullie antwoord
groet
Benno




??


