In mei van dit jaar heb ik mijn MGF uit 2000 BRG gekocht. Aangezien ik mijn auto erg goed wil onderhouden heb ik de auto een Protech behandeling gegeven. ( www.protech.nl ) Een soort van wasbehandeling, maar dan anders!
De eerst komende 3 jaar hoef ik mijn auto niet meer in de was te zetten. Het is echt ideeal!! Ik was de auto met water/shampoo, afzemen en het is net of ie uit de showroom komt!! Ik heb opeens zeeen aan vrije tijd gecreeerd! Voor EUR 350-400,- behandelen ze een MGF. Ik heb het bij de Porche dealer ( www.autohogenboom.nl ) in Rotterdam laten doen.
En nee, ik bezit geen aandelen Protech!!
groet
Frank



TF 135 Elegance / Midget