Ik had de auto gekocht om eindelijk weer een beetje lol in het leven te hebben nadat mijn vrouw en ons ongeboren kindje bij een brand om het leven kwamen. Mijn dochter en ik hebben niet zo lang van de wagen kunnen genieten als gehoopt; ik moet hem verkopen om van een deel van de schulden af te komen. Het is een groene mgf 1.8, 59.000 km op de teller, eerst toegelaten op 03-07-1998
Ten eerste gecondoleerd, wat verschrikkelijk! Ten tweede zou ik je adviseren wat meer over de auto te vertellen en wat foto's te posten om er een beeld bij te krijgen. Naast de verkoop veel sterkte na dit verlies!