door gille » ma jul 16, 2012 5:56 pm
gisteren ging plots mijn temperatuurmeter flink de hoogte in,
na een stukje iets sneller gereden te hebben: zeg maar 140kmh.
onmiddelijk gestopt, een hoop stoom uit het expantievatje,en veel geborrel.
dit probleem lijkt me steeds weer te komen als ik een stukje in hogere toeren
rijdt.
het is me ook al opgevallen dat er bij +3000rpm geen koelwater meer
circuleert in het expantievat.
zou kunnen dat er vuil in het koelsysteem zit,mijn vraag dus...
hoe,en met welk produkt kan ik mijn koelsysteem het beste flushen???
thx gille.
mg f Trophy 160 2001 83.000km.
emgeeke voor als het nat mag zijn.
ford C max voor het winkelen