Actieve leden zijn er zeker minder. Kijk maar eens wie er op 0 postings staan. Maar mooi aantal 1000. Zeker in het achterhoofd dat wij vorig jaar een opruim actie hebben gehouden met iedereen voor 2007 en nul postings.
MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011 Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012 Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011
Toch een behoorlijk aantal mensen die gevoel hebben met MGF of MGTF. Misschien niet altijd even actief met reacties plaatsen, maar toch zeker nalezen wat er leeft onder ons MG rijders. Soms misschien niet meer in het bezit van een MGF of MGTF, maar op een of andere manier laat het ze toch nog niet los. In de toekomst zouden ze graag weer deelnemen aan de groep met een zeer ontspannen sfeer.