door Rob » wo jun 20, 2012 12:06 am
Bij het intrappen van de koppeling hoor ik een vreemd geluid, koppeling slipt niet en het maakt ook niet in welke stand het koppelingspedaal zich bevindt.
Schakelen voelt verder heel normaal maar het klinkt niet gezond.
Zelf denk ik aan de drukgroep of lager maar ben niet zeker dus suggesties zijn welkom
Dit is wel een slechte timing ivm met de TDL over anderhalve week.