door Kasper » di jun 19, 2012 11:01 pm
servo bedoel je waarschijnlijk de stuurbekrachtiging in dit geval mee.
Zal prima kloppen als je stationair en stilstaand met gas bijgeven hebt onderzocht of je uitlaat lekt.
Gewoon even opnieuw starten en rijden, dan is het vanzelf over.
(je hebt gas gegeven (boven 3000 RPM of zo) dan denkt de auto dat je rijdt echter de wielsensoren (ABS) hebben dat niet opgemerkt en denken dat je slipt waarop de stuurbekrachtiging denkt dat je niet stuurt en laat merken dat die nog paraat is)
Vergelijkbaar als met die snelheidsmeterkabel, maar dan anders.....
Ook dat stinken en roken van de nieuwe pakking gaat vanzelf wel over. (mits het een goede pakking is)
MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel