door Bruno » wo jul 13, 2005 11:33 pm
Ik zou het eens moeten horen, maar het zou ook het bewuste "klakken" kunnen zijn van de remblokken. Heb je het altijd, of heb je het alleen als je vertrekt, als je voordien achteruit reed, of heb je het als je je wiel draait terwijl je vertrekt. Een beetje koppervet ( of ceramisch vet wat veel veiliger is voor de ABS sensoren) op de blok doet in dat geval wonderen. Eventueel ook even controleren of het veerplaatje nog goed op de blok zit.
T'is maar één van de mogelijkheden, want een stuurchape met speling kan ook.
Gebruik daarvoor de truuk van Sander.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer