door FrankMGF » wo jul 13, 2005 8:13 pm
Ik heb sinds mei een MGF 1.8 uit 2000 met 44.000 km.
Alleen als de auto stil heeft gestaan en ik er weer instap ruik ik een benzinelucht. Na enkele seconden rijden is deze lucht weer verdwenen.
Die lucht is er dus alleen als ik instap na een tijdje stil te hebben gestaan.
Weet iemand wellicht of dit normaal is? Is er iets tegen te doen? Zoja wat??
Ik hoor het graag!
groet
Frank
Nederland