





Als je natuurlijk met deze auto op cicuit wil gaan rijden zal ze te zacht zijn maar dan wil je ook weer een sterkere motor en betere remmen enz.





Kasper schreefColonDit betreft een 2005 TF. Die heeft dus het comfort handling pakket standaard af fabriek!


RemcovanKuilenburg schreefColonWat voor jou Ovi?



ovi schreefColonZo'n MGF of TF is tenslotte toch ook meer iets voor een vrouw niet?
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.