Afgelopen 2e pinksterdag een heerlijke tocht met de MG gemaakt incl hotel overnachting. Echter bij het hotel aangekomen en de weekendtas pakkend zag ik dat het lampje in de kofferruimte niet branden. Vandaag even verder gekeken en ik kom tot de ontdekking dat op de microschakelaar geen spanning staat. De zekering is wel goed want de interieur verlichting brandt wel. De lamp in de voorruimte doet het ook niet en als de rechterdeur open gaat brandt de interieur verlichting niet. Eigenlijk werkt deze alleen ( de interieurverlichting) op de bestuurdersdeur.
Wie weet waar ik moet zoeken? Overigens begrijp ik wel wat van elektrotechniek...
